poniedziałek, 23 lipca 2012

Dwie nowości :3

Małe zakupy, czyli coś, bez czego Zapominalska nie potrafi się obejść :D
Na wyprzedażach w Naturze skusiłam się na dwie, niewielkie rzeczy, ale mam nadzieję, że to nie koniec moich, wakacyjnych "łowów"
:D

Pierwszy produkt... cień z Catrice w numerze 180 (Ocean's 14). Piękny odcień niebieskości ("jeansowy"), bez drobinek, totalny mat. Właśnie takiego długo poszukiwałam :) Kupiłam go za około 7 złotych :)


Nie obyłoby się bez lakieru z Essence :D Mój wybór padł na 40 Absolutely Stylish, szczególnie ze względu na cudowne drobinki zawarte w nim, mieniące się różnymi kolorami, między innymi na różowo, niebiesko, złoto (dokładnie widać je na drugim zdjęciu). Jest po prostu PRZEPIĘKNY ! Już wkrótce zaprezentuję go na pazurkach :)


A jak Wasze zakupy, lubicie wędrować po drogeriach i kupować nowe produkty ? :3
Buziaki ♥

3 komentarze:

  1. Piękny kolor cienia! ;D
    Lubię chodzić na zakupy ale mniej lubię wydawać pieniążki ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie ;)
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Polecam darmowego shinyboxa http://shinybox.pl/?ref=e797880 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...