piątek, 22 kwietnia 2011

Masła Shea - ORGANIQUE

Dziś kolejna notka, ale na zupełnie inny temat. Chcę Wam pokazać moje 2 masła shea (Karite) z firmy ORGANIQUE. Owe masła wydobywane są z afrykańskiego drzewa Vittellaria paradoxa (masłosz Parka). Ich naturalny kolor wpada lekko w żółtą barwę, lecz po obróbce są całkowicie białe. Jak wspomniałam wyżej, posiadam 2 masła o zapachu Magnolii i Lnu z Grejpfrutem. Zamówiłam je na Allegro. Cena jednego masła to ok. 32 zł, więc tanio to nie jest, ale ja uważam je za cud natury :) Mają wspaniałą konsystencje, nie zostawiają tłustych plam, dość szybko się wchłaniają i są całkiem wydajne. Mam już je ok. miesiąca i zostało mi ich ok. 3/4 opakowania. Więc same plusy :P Jakie jest ich działanie ? Otóż mają one nawilżyć i odnowić warstwę lipidową suchej skóry, chronić skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych (wiatru, mrozu, promieniowania UVB) i swoje zadanie spełniają w 100 % Są w nich zawarte również witaminy (A,E,F) i kwasy tłuszczowe, które wypłycają zmarszczki, odnawiają naskórek oraz uodparniają go na podrażnienia. Więc powiedzcie sami czy to nie CUD ? :)

Dodatki (składniki) do BALSAMU Z MASŁEM SHEA (Len z grejpfrutem)

masło shea, olej lniany, wyciąg z grejpfruta (z dużą ilością witaminy C), witaminy A,E,F, kwasy tłuszczowe, wosk pszczeli, olej z awokado, olej z soi, olej z pestek winogron.


(opakowanie jest metalowe)


(a tak wygląda sam balsam)


Dodatki (składniki) do BALSAMU Z MASŁEM SHEA (Magnolia)

masło shea, wyciąg z magnolii, witaminy A,E,F, kwasy tłuszczowe, wosk pszczeli, olej z awokado, olej z soi, olej z pestek winogron.




(i balsamik)


Napiszcie w komentarzu co sądzicie o Masłach Shea. Może je macie ? Może planujecie kupić ? :)

1 komentarz:

  1. Posiadam Masło Shea z Magnolią. Polecam super natłuszcza, pachnie przyjemnie i delikatnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...