piątek, 22 kwietnia 2011

Moja kolekcja lakierów cz.1

Witam Was Kochani.

Dziś chciałabym pokazać Wam moją kolekcje lakierów do paznokci ze sklepów H and M (przepraszam, ale w nazwie sklepu nie będę mogła wstawić jednego znaku, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Jest to spowodowane tym, że pokazuje mi to jako błąd). Owe sklepy są bardzo popularne w naszym kraju. Można znaleźć w nich oprócz ubrań (które ja osobiście uwielbiam) różnorodne kosmetyki, m.in. lakiery. Cena jednego lakieru to około 15 zł. Więc uważam, że za taki lakier to niedużo. Ich konsystencja jest dość gęsta, ale nie sprawia to problemu przy aplikacji. Pędzelki są szerokie, co ułatwia malowanie paznokci i utrzymują się na nich około 2 dni (z top coat i base coat). Gama kolorów jest naprawdę duża. Każdy może coś dla siebie znaleźć. Są lakiery matowe (kremowe) i lakiery z połyskiem (brokatem). Jak posiadam 5 lakierów kremowych. Pojemność lakieru to 9 ml. Chcę jeszcze wspomnieć o tym, że wszystkie kolory (tak mi się wydaje) są dostępne w trzech różnych buteleczkach. Oto moje lakiery :

(mam nadzieję, że zobaczycie dokładnie kolorki)


Jak widzicie posiadam 2 lakiery niebieskie i 3 w kolorach "jesiennych". A teraz wszystkie lakiery po kolei.


1) Nail Polish by H and M - U Must Have This
(przepraszam, ale wybrudziła mi się trochę buteleczka tym lakierem) :P




2) Nail Polish by H and M - Blue My Mind
(tu zdjęcia nazwy Wam nie pokażę, ponieważ wyszła nieostro)




3) Nail Polish by H and M - Miss Stone Heart



4) Nail Polish by H and M - DustDiamonds



5) Nail Polish by H and M - Hunt Me Down



I to już wszystkie lakierki. Kolorki są troszkę przekłamane, ale to wina mojego aparatu :) Mam nadzieję, że lakiery Wam się podobają. Napiszcie w komentarzu co o nich sądzicie, może je macie, albo planujecie je zakupić :)

Następny post już niedługo.

Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki :*:*:*

4 komentarze:

  1. Dziękuję :) Ja bardzo lubię właśnie takie matowe, kremowe kolorki i kolorki, które do większości rzeczy pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne kolorki ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...