sobota, 28 maja 2011

Lakiery e.l.f.

Witam.

Dziś recenzja lakierów z firmy e.l.f (eyes lips face). Jest to firmy angielska albo amerykańska, nie dostępna w Polsce. Zamówiłam ich 2 lakiery przez Allegro, za cenę ok. 12 zł (w Anglii można je kupić za £1.50). Tak jak wspomniałam posiadam dwa lakiery : Teal Blue oraz Mint Cream. 

Teal Blue to lakier o bardzo interesującej barwie. Jest połączeniem morskiej zieleni z niebieskim i turkusowym (aż trudno go opisać :P). Jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciu. Wystarczą 2 warstwy, żeby idealnie pokryć płytkę paznokcia, nie prześwituje, nie smuży się, szybko wysycha i ma kremową konsystencje. Chcę jeszcze wspomnieć, że bardzo podobają mi się ich opakowania, są naprawdę pomysłowe.


Kolejny lakier jaki mam to Mint Cream. Jest to lakier w kolorze 'białej', przygaszonej mięty. Jest bardziej zielony niż na zdjęciu. Szczerze mówiąc, na ten lakier polowałam ok. 2 miesięcy, tak chciałam go mieć. Ale co tu dużo mówić, niestety mam pecha. Gdy przyszła do mnie przesyłka i zobaczyłam ten piękny, miętowy kolor, pomyślałam "To jest mój kolor". Myślałam tak do momentu, aż go 1-szy raz użyłam. Nałożyłam pierwszą warstwę i tradycyjnie prześwitywała, potem drugą warstwę i prześwitywała, jakoś się tym nie przejęłam, wręcz spodziewałam się tego. Nakładając TRZECIĄ ! warstwę już się trochę zaniepokoiłam, bo cały czas prześwitywała dość mocno i robiły się smugi. Nakładając warstwę czwartą, totalnie zwątpiłam. Robiłam wszystko. Używałam top coatów, robiłam 15 minut przerwy między nałożeniem warstw, nawet przycięłam pędzelek, bo myślałam że ma rozdwojone 'końcówki'. I nic ! Więc, zwątpiłam. Nie wiem czego to jest wina, lakieru czy moich paznokci, po prostu nie wiem :( Lakier w przeciwieństwie do poprzedniego, ma wodnistą konsystencje i rozlewa się po skórkach. Jedyne co mi się w nim podoba to ich tradycyjne opakowanie i kolor. Ten lakier jest jeszcze pakowany w pudełko, co uważam za bezsens, ponieważ nie warto używać tyle plastiku na taki mały lakier, natomiast 
Teal Blue przyszedł już luzem.




DODATKOWE INFORMACJE

Pojemność lakieru to 10 ml. Termin trwałości od otwarcia to 9 miesięcy. Owe lakiery zawierają w swoim składzie witaminę E. Można dostać je na Allegro lub ich stronie (http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~62.htm). W swojej ofercie mają bardzo dużo różnych, modnych kolorków, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Nie odbarwiają paznokci, mają szklane opakowania oraz pędzelek średniej wielkości, którym bardzo dobrze się maluje, utrzymują się 2-3 dni z top i base coat, ich cena jest w porządku, wyprodukowane są w Chinach, nie śmierdzą tak bardzo chemią jak niektóre lakiery i zmywają się bez problemu.
Mam nadzieję, że to już wszystkie informacje i chyba o niczym nie zapomniałam.
Jak będziecie chcieli się czegoś dowiedzieć, piszcie w komentarzach, z chęcią odpiszę.


Napiszcie w komentarzu czy macie ten lakier lub chcecie go kupić :)


Buziaki :*

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...