niedziela, 26 czerwca 2011

Miss Sporty na lato czyli malinowe paznokcie

Hej Kochani :*

Dziś kolejny manicure, tym razem z użyciem lakieru Miss Sporty.
Link do recenzji tych lakierów : LINK DO RECENZJI
Kupiłam go w środę w Rossmanie ( za cenę ok. 5.50 zł ) i już po kilku dniach wylądował na moich paznokciach.
Lakier jest bardzo wodnisty i musiałam nałożyć 3 warstwy. Tak ja nie byłam zbytnio zadowolona z lakierów brokatowych z Miss Sporty tak z "kremisia" jestem. Mimo 3 warstw lakier wygląda całkiem fajnie. Nie smuży się, ma SZEROKI pędzelek i oczywiście śliczny, malinowo-różany, letni kolor (w rzeczywistoście jest trochę ciemniejszy).

Chyba zaopatrzę się jeszcze w jakieś lakiery kremowe, właśnie z tej firmy.



Uwielbiam ich buteleczki, są śliczne.


Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tych lakierach, czy macie jakieś z nich i czy planujecie kupić :)


PROSZĘ WAS O ZOSTAWIANIE KOMENTARZY, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM  ZA KOMENTOWANIE I DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW !

Pozdrawiam, buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...