sobota, 18 czerwca 2011

Sleek i Ja !

Hej Kochani.
Dziś chciałabym pokazać Wam mój pierwszy nabytek ze Sleek'a. Ten nabytek to paletka. Zamówiłam ją jakiś czas temu na Allegro, za cenę ok. 28 zł. Nazywa się STORM.
Paletki Sleek'a słyną z bardzo dobrej pigmentacji cieni i trwałości. Każdy kto choć raz miał ją w swojej dłoni, wie że są BOSKIE! Mam nadzieję, że każdy z Was słyszał o tej paletce chociaż raz.

Nie przedłużając, tak prezentuje się paletka i cienie :


(ta paletka zawiera w sobie w większości neutralne lub bardzo delikatne cienie, które świetnie nadają się na co dzień do pracy)

Pierwszy kolor to piękne złoto z odrobiną brązu i miedzi. Świetnie nadaje się na wewnętrzną połowę powieki. Oczywiście cień jest błyszczący.

Kolejny kolor to najjaśniejsze złoto z całej paletki. Ten kolorek jest bardzo delikatny, z odrobiną kremowej "poświaty", nadający się na wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy :)

Następny cień jest matowy i ma przepiękny jasno-brązowy kolor, idealnie nadający się na środek powieki lub do roztarcia nim przejść między cieniami.

Czarty cień to znów złoto, ale wydaje mi się że najładniejsze ze wszystkich złotych cieni z tej palety. Ma cudny, typowy, połyskujący, złoty kolor.

Następny w kolejce jest jasny róż. Ma bardzo delikatny kolor. Ja osobiście używam go na całą powiekę pod inne różowawe kolory lub w kącik i pod łuk brwiowy.

 Ciemny róż z odrobiną fioletu i miedziano-złotymi drobinkami na powiece wygląda cudnie. Polecam nakładać go w załamanie powieki lub w zewnętrzny kącik :)

Pierwszy cień, w drugim rzędzie to ciemny brąz ze złotymi i miedzianymi drobinami. Idealny na kącik zewnętrzny i załamanie powieki.

Jednym z moich ulubionych cieni z tej paletki jest niebieski kolor z odrobiną zieleni. Mieni się delikatnie na srebrno.

 Kolejny kolor to ciemna zieleń. Jest to bardzo ładny kolor, ale strasznie się osypuje i nie używam go za często.

 Kolejny kolor, który bardzo kocham to ciemny, granat. Mieni się na KAŻDY kolor. Jest prześliczny.

 Przedostatnim kolorem jest matowy, ciemny brąz. Ja używam go do podkreślania brwi.

Ostatni kolor to czerń. Bardzo mocna czerń :) Używam ją w mocniejszych makijażach w kącik zewnętrzny.

I wszystkie cienie :)

Jak widzicie w większości ta paletka zawiera cienie połyskujące :)
Już niedługo pokażę Wam moją drugą paletkę ze Sleek'a.


Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tych cieniach i paletce, czy mieliście ją lub czy planujecie ją kupić :)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...