piątek, 1 lipca 2011

Wybierz mnie !

Witam.

Przepraszam, że nie pisałam kilka dni notek, ale po prostu nie miałam czasu i jakoś nie mogłam się za to zabrać. W najbliższej przyszłości planuję 2 notki, z zakupami i recenzją lakierów Wibo.
Za to dziś, coś co najbardziej lubię czyli lakiery, a konkretniej manicure.  Essence - 38 Choose Me  to prawie idealne odwzorowanie lakieru Orly - Halley’s Comet. Jak zobaczyłam pierwszy raz lakier z Essence byłam do niego nastawiona trochę sceptycznie, nawet planowałam go sprzedać, ale jak nałożyłam go na paznokcie, pomyślałam "to ten wspaniały niebieściak-debeściak" :P
I tak oto zaczęła się moja przygoda z tym lakierem. Już po jakimś czasie wylądował na moich paznokciach. 

Na zdjęciu 1 warstwa lakieru Essence - 55 Let's Get Lost na spód i 2 warstwy Essence - 38 Choose Me.





Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tym lakierze i czy planujecie go kupić :)

PROSZĘ WAS O ZOSTAWIANIE KOMENTARZY ORAZ DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM  ZA KOMENTOWANIE I OBSERWOWANIE MOJEGO BLOGA !
Pozdrawiam, buziaki :*:*:*

2 komentarze:

  1. Ładny, ale nie dla mnie, bo ja to na swoich pazurkach tylko kremy preferuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co ? Ja też wolę kremowe lakiery, ale ten mnie tak urzekł :) Musisz spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...