niedziela, 26 lutego 2012

U Must Have This ! ♡♡♡

Według mnie, nazwa idealnie trafiona... MUSISZ TO MIEĆ ! Dla mnie, ten lakier to zdecydowany must have ! Baaardzo go lubię, wręcz kocham, aż zastanawiam się, czemu wcześniej nie pokazywałam Wam go :/
Bardzo podobna historia jak z  "maybellinowym" lakierkiem, wsadziłam go do pudełka i nawet nie pomyślałam, żeby wymalować nim pazurki. Ale, na szczęście, znów na nich zagościł :D
Nie jest skomplikowany. Błękitny lakier z kremowym wykończeniem. Fajny ! Lubię go na swoich paznokciach, jakoś ładnie się prezentuje. Zdecydowanie, kojarzy mi się z porą letnią (jak większość moich lakierów), ale co jest złego, w pomalowaniu nim paznokci w zimę ? ;)
Aplikacja ? Wspaniała... sprawny, elastyczny pędzelek. Z łatwością pomalowałam nim całą płytkę paznokcia. Nałożyłam 2 warstwy, lecz 1 też fajnie się prezentuje :)
Możecie go dostać we wszystkich, bądź większości, sklepach HM, za około 15 zł.
A na starcie mojego bloga robiłam recenzję tych lakierków... KLIK.
Polecam go ! :)


Zapraszam do komentowania i obserwowania
oraz
    dziękuję za to, że jesteście !
:*

Buziaki :*

10 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...