niedziela, 31 lipca 2011

Lakiery Wibo - recenzja

Witajcie w tej wakacyjnej porze :)

Na wstępie chciałabym przeprosić za moją nieobecność spowodowaną wakacjami i ograniczoną dostępnością do internetu.
Dziś krótka recenzja lakierów z Wibo z serii Express growth, na prośbę jednej z czytelniczek mojego bloga.

(zdjęcia robione na moich schodach, na zewnątrz, ponieważ w środku było strasznie kiepskie światło)

(Przepraszam, ale dopiero teraz zauważyłam, że na tym zdjęciu nie ma lakieru waniliowego)


(Waniliowy lakier o numerze 157. Do pełnego krycia potrzebuje 3, cienkich warstw)

(Pomarańczowy lakier o numerze 126. Do pełnego krycia potrzebuje 2-3 warstw)

(Zdecydowanie mój ulubieniec - koralowo-różowo-brzoskwiniowy lakier o numerze 328. Do pełnego krycia potrzebuje 2-3 cienkich warstw. Nowe lakiery Wibo zawierają 8,5 ml pojemności (poprzednie zawierały natomiast 8 ml) )

(Pastelowy różowy lakier o numerze 144. Pełne krycie osiągniemy po nałożeniu 2 warstw)

(Lakier w kolorze czereśni o numerze 51. Pełne krycie po 3 warstwach)
 

 (Piękny, pistacjowy lakier o numerze 331. Pełne krycie po 3 warstwach)

(Lakier w kolorze morskim o numerze 90. Do pełnego krycia potrzebujemy 2-3 warstw).

(Błękitny lakier o numerze 133. Pełne krycie po 2 warstwach)

(Ostatni lakier to brąz z bardzo dużą ilością miedzianych drobinek, o numerze 7. Pełne krycie po 2-3 warstwach)


Kilka słów od producenta i ogólne informacje.

 Cena to ok. 5,50 zł za pojemność 8 ml (obecnie 8,5 ml).
Buteleczki standardowo są szklane i mają prostokątny kształt. Zakrętka jest czarna i plastikowa. Pędzelek standardowej wielkości.
Lakiery zawierają wapń, proteiny soi oraz witaminy A, C, E.
Ich konsystencja jest bardzo rzadka i płynna, co sprawia, że lakiery na paznokciu są jakby wyblakłe, wodniste.
Lakiery mają dość długą trwałość - 2-3 lata.
Nie gęstnieją szybko i nie 'rozdwajają się'.
Utrzymują się na paznokciach 2-3 dni z base coat. 
Chcąc czy nie chcąc lakiery odpryskują płatami i okropnie się smużą.

Producent -  Lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.


Moja ocena.

Jak napisałam wyżej, lakiery mają słabą trwałość i ciężko pokrywają płytkę paznokcia.
Uważam, że trochę smużą i ogólnie są trudne w aplikacji.
Pod względem jakościowym mam 2 faworyty - nr. 133 i nr. 144. To 2 piękne kremiki, które na dłoniach wyglądają bardzo elegancko i potrzebują tylko dwóch warstw do całkowitego pokrycia płytki paznokcia.
Według producenta lakiery mają wspomagać wzrost paznokcia, ja natomiast tego nie zauważyłam, ponieważ lakiery noszę krótko i po 2-3 dniach je zmywam, więc co by mi urosły przez ten czas ? ;)

Ogólnie oceniam je na 3+/6

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tych lakierach i czy macie jakieś z nich :)
W razie jakiś pytań piszcie w komentarzu :)

PROSZĘ WAS O ZOSTAWIANIE KOMENTARZY ORAZ DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA KOMENTOWANIE I OBSERWOWANIE MOJEGO BLOGA !

Pozdrawiam i buziaki :*:*:*

4 komentarze:

  1. Hej Kochana :*

    Bardzo fajna recenzja!Sama uzywam dokładnie 4
    lakierów wibo z tej serii. W swojej kolekcji mam żółty jasny czerwony , zielony i metaliczny niebieski ( niestety nie ma na nich numerków ).

    Buziaki Nikeyla:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.

    Dziękuję. A jak się sprawuje niebieski ? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Niebieski spawuje się świetnie! Po mino tego że bardzo się smuży, ale u mnie kryje po 2 warstwach. Tylko na paznokciu trzyma się do 3-4 dni najdłużej.

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. O to może popatrzę za nim :)
    Dziękuję za inf.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...