niedziela, 10 lipca 2011

Różana miłość :)

Witajcie.

Przepraszam, że jakiś czas nie wrzucałam notek, ale są wakacje i jakoś nie mam większej ilości czasu.
Przez ostatni tydzień nosiłam ten sam mani - Essence - 52 OUT OF MY MIND + Essence - 01 Crack Me ! Black :)
Dziś postanowiłam, że zmienię swoje paznokcie i postawiłam na odrobinę delikatnego różu.
W piątek odwiedziłam Warszawę i ku mojemu zdziwieniu, w Rossmanie, na promocji znalazłam lakier różany (nr. 8) z Wibo. Buteleczka całkiem mi się podoba (trochę zalatuje kiczem), a lakier pachnie przecudnie różami :) Ach ! Kolor jest uroczy.
Na paznokciach dwie, cienkie warstwy.


(zdjęcie są trochę słabej jakości, ale przez pogodę jest dość "buro" i ciemno, więc i zdjęcie nie wyjdą w 100% ostre)





Zdjęć dość sporo, ale chciałam dokładnie pokazać Wam buteleczkę i kolor tego lakieru.

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o nowej (według mnie udanej) kolekcji Wibo i o tym lakierze.
  
PROSZĘ WAS O ZOSTAWIANIE KOMENTARZY ORAZ DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM  ZA KOMENTOWANIE I OBSERWOWANIE MOJEGO BLOGA !

Pozdrawiam i buziaki :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...