piątek, 24 czerwca 2011

Błyskotki na moich paznokciach czyli Essence - 03 hello holo

Witam.

Dziś kolejny mani z użyciem lakieru z Essence.
Tym razem postawiłam na holograficzny lakier - 03 hello holo z serii Special Effect!
Nałożyłam go samego na paznokcie bez lakieru bazowego. Chciałam zobaczyć po ilu warstwach pokryje paznokieć, by nie było widać większych prześwitów i okazało się, że po 4-5 warstwach kryje w miarę OK.
Na pewno lakier ma dużo plusów. Jedną z pozytywnych stron tego lakieru jest wspaniały efekt na paznokciach, w którym się zakochałam oraz szybki czas zasychania. Minus też jest, bardzo trudno się go zmywa (jego drobinki 'brokat' rozszarpują wacik i przyklejają się do niego oraz zostają na dłoniach jeszcze przez 1 dzień). Utrzymuje się na paznokciach 3-4 dni.

W każdym bądź razie, lakier mi się bardzo podoba (oceniam go na 7/10), ale od dziś będę nakładała go na jakiś szary lakier, np. Bell z serii Glam Wear - 502.

Przepraszam, ale lepszych zdjęć lakieru nie mogłam zrobić, ponieważ drobinki strasznie odbijały światło i wszystko wychodziło rozmazane.



Tak prezentuje się buteleczka.

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o takich lakierach, czy je macie i czy planujecie kupić.

PROSZĘ WAS O KOMENTOWANIE I DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM DZIEWCZYNOM ZA KOMENTOWANIE I DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW !
Pozdrawiam, Buziaki :*:*:*

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...