niedziela, 5 czerwca 2011

Moje masła, balsamy, kremy, olejki do ciała cz. 2

Dziś część 2 notki o moich masłach, balsamach, kremach i olejkach do ciała.

Link do notki z 1 częścią : http://swiatkosmetykow-zapominalska5.blogspot.com/2011/06/moje-masa-balsamy-kremy-olejki-do-ciaa.html

5) Farmona Sweet Secret - Waniliowy krem do ciała  Kokosowy mus do ciała  Czekoladowe masło do ciała

Owy waniliowy krem do ciała zawiera w sobie również indyjskie daktyle (delikatne, czarne drobinki), które pod wpływem masażu i rozcierania pięknie znikają, masując skórę.
Konsystencja tego kremu jest bardzo gęsta, przypomina mi wręcz masło do ciała również z firmy Farmona i serii Tutti Frutti (pisałam o nich w poprzedniej notce). Ma wspaniały waniliowy, słodki zapach i lekko żółtawy kolor.
Bardzo fajnie nawilża, nadaje jędrności skórze, odżywia ją, wprowadza w dobry nastrój, nie zostawia żadnych plam, szybko się wchłania oraz dobrze rozprowadza się go po ciele.
Kupiłam go w Rossmanie lub Naturze za cenę ok. 10 zł.
W opakowaniu jest go 225 ml.
Jest bardzo wydajny. Wystarczy go bardzo mała ilość, by pokryć duży obszar skóry, spowodowane jest to gęstą konsystencją tego kosmetyku.
Opakowanie ma zakręcane i plastikowe.
Zawiera w sobie m.in. ekstrakt z wanilii, ekstrakt z indyjskich daktyli, ekstrakt z jojoby.
Niestety jak każdy kosmetyk zawiera również parabeny, glicerynę i alkohol, ale nie mamy na to żadnego wpływu. 

Owe kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, są eko-produktami i są testowane dermatologicznie.

Serdecznie polecam go każdej osobie, która lubi słodkie zapachy i chwile odprężenia. 

********************************************************************
Kokosowy mus oprócz olejku kokosowego zawiera również mleczko bananowe.
Ma rzadką konsystencje, lekko lejącą się, biały kolor i piękny kokosowy, słodki zapach.
Bardzo fajnie rozciera się na skórze, nie zostawiając śladów, szybko się wchłania i nadaje skórze gładkości oraz długotrwałego nawilżenia. Zapach ma tak intensywny, że po aplikacji czułam go jeszcze następnego dnia wieczorem.
Ten produkt, tak jak i poprzedni został kupiony w Rossmanie albo Naturze, za cenę ok. 10 zł, ale można go dostać również w innych sklepach.
Ten produkt również jest testowany dermatologicznie etc. jak poprzedni.
Ma plastikowe i zakręcane opakowanie.

Cóż więcej mogę o nim powiedzieć ? :)
Polecam go bardzo, bardzo mocno :)

*********************************************************************
Ciemna czekolada i orzech pistacji to zdecydowanie mój zapach. Jest po prostu wspaniały ! Intensywny i długotrwały.
To masło ma gęstą konsystencje, bardzo podobna do kremu waniliowego. Jest brązowe i nie zostawia plam. Fajnie nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Dobrze radzi sobie z suchą skórą :)
Ma również 225 ml. i został kupiony w Rossmanie albo Naturze za cenę ok.. 10 zł.














6) Malwa - Masło do ciała SHEA I GOJI

To masełko ma dość rzadką konsystencje, przypominającą mi mus kokosowy. Zawiera w sobie masło shea i jagody goji i olej z marakui.
Fajnie nawilża skórę i ujędrnia ją. Producenci obiecują nam, że to masełko będzie zapobiegało starzeniu się skóry. Szczerze mówiąc po dość długim czasie używania go nic takiego nie zauwazyłam. Nie zostawia plam i szybko się wchłania.
Kupiłam go w Naturze za cenę ok. 15 zł.
Ma plastikowe i zakręcane opakowanie.
Ma piękny, delikaty, ale krótkotrwały zapach.

Zawiera w sobie dużo witamin i składników odzywczych (możecie przeczytać wszystko dokładnie na zdjęciu obok).


Podsumowując ma same plusy.
Polecam każdemu !



To już wszystkie moje kosmetyki w opakowaniach zakręcanych do pielęgnacji ciała.
Napiszcie w komentarzu czy stosowaliście jakieś produkty z wyżej opisanych i czy może je kupicie.




Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...