czwartek, 4 sierpnia 2011

NOTD - Essence - 53 You belong to me

Witajcie.

Korzystając z tego, że mam dziś trochę wolnego czasu zamieszczam kolejną notkę, tym razem z moimi paznokciami, które towarzyszyły mi przez ostatnie 3 dni :)
Essence - 53 You belong to me to piękna mięta przełamana błękitem. Kolor bardzo ciężki do opisania. Może spróbujcie sami go nazwać ? ;P Ja osobiście bardzo go lubię, wręcz uwielbiam :)
Zdjęcia b.dobrze oddają kolor tego lakieru. 2 warstwy i zero smug.



Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tym lakierze i czy macie go.
W razie jakiś pytań piszcie w komentarzu :)


PROSZĘ WAS O ZOSTAWIANIE KOMENTARZY ORAZ DODANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW, TO DLA MNIE WAŻNE, BY JAKOŚ PROWADZIĆ TEGO BLOGA.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA KOMENTOWANIE I OBSERWOWANIE MOJEGO BLOGA !

Pozdrawiam i buziaki :*:*:*

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...