piątek, 20 maja 2011

Sudocrem - recenzja

Witam,

dziś recenzja kremu antyseptycznego dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi - sudocremu.


Na drugim zdjęciu możecie przeczytać kilka informacji o tym kremie. Krem służy do pielęgnacji skóry przy podrażnieniach i odparzeniach oraz działa łagodząco i ochronnie na skórę. Ja używam go, gdy pojawią mi się na twarzy i na klatce piersiowej jakieś krostki. Świetnie je wysusza, ale nie zawsze. Jego kolor jest biały i zauważyłam, że po wchłonięciu się w skórę zostawia dziwny, biały osad, ale wystarczy przejechać po nim palcem i sam automatycznie schodzi. Ma całkiem przyjemny zapach, bardzo delikatny. Nakładając go musimy liczyć się z jedną rzeczą. Niestety, ale strasznie natłuszcza skórę i po jego używaniu się świecimy, więc buźkę później, należy zmatowić. Jest hipoalergiczny, żadnego uczulenia nie wywołuje. Jeżeli chodzi o cenę, to dokładnie nie wiem. Mój 60g krem kosztował ok. 15 zł. Więc oceńcie sami, czy to dużo, czy mało. Chcę wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy. Owy krem ma również działanie wysuszające i w niektórych miejscach wysuszy nam skórę, ale nie martwcie się, zrobi to bardzo delikatnie i wszystko można pięknie nawilżyć i będzie dobrze. Opakowanie ma plastikowe i dość wygodne, lecz z dołu opakowania ciężko jest już wybrać krem, ale takie opakowania posiada większość kosmetyków, niestety. Jeżeli chodzi o to, że zabezpiecza skórę przed wypryskami, to nie byłabym tego pewna. Nawet jak go stosuję to krostki mi się robią. Jest bardzo wydajny. Ja swój mam już ok. 4 miesięcy, używam go codziennie, a jest jeszcze 3/4 opakowania. Jeżeli chodzi o skład, to jest to tradycyjny skład kremu, nie ma w nim nic specjalnego. Bardzo ucieszyło mnie, że jest w nim olejek lawendowy :)

PODSUMUJMY:

1) cena -  7/10
2) opakowanie - 9/10
3) spełnianie swojego zadania - 8/10
4) wydajność - 10/10
5) skład - 8/10

Średnia- 42/50

Napiszcie w komentarzy czy używaliście go, jakie kremy używacie do twarzy i czy kupicie Sudocrem.

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Ja sama często mam problem z takimi krostkami więc chętnie spróbuję tego produktu, mam nadzieję, że mi pomoże. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem go używam i racja jest strasznie tłusty ;) Także nie polecam używać na całą twarz, tylko punktowo w razie potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, trzeba z nim uważać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...