sobota, 14 maja 2011

Yves Rocher - Raspberry moisturising lip balm - recenzja

Cześć.

Dziś kolejna notka, tym razem recenzja mojego jednego z ulubionych balsamów do ust z Yves Rocher.
Na początku pokażę Wam zdjęcia owego produktu, a później napiszę o nim kilka słów :

(opakowanie z góry)

(opakowanie z boku)

(balsamik)

(wszystkie informacje o balsamie)

Może zacznijmy od ceny. Owy balsam kosztuje ok. 7 zł i jest dostępny w sklepach Yves Rocher. Balsam ma nawilżyć nasze usta i usunąć opryszczkę. Ja jakiś czas temu miałam bardzo duży problem ze swoimi ustami. Zaczęły bardzo szybko się wysuszać i pękać. Były strasznie czerwone. Przypomniałam sobie, że mam właśnie ten balsam i zaczęłam go stosować. Trochę mi pomógł, ale niewiele. Usunął tylko suchą skórę, lecz pęknięć nie ruszył. Trochę byłam nim zawiedziona, ale na co dzień się jak najbardziej nadaje. W opakowaniu ma lekko różowy kolor, ale na ustach go prawie nie widać. Szybko wchłania się w usta i nadaje im miękkości. Ma trochę niepraktyczne opakowanie, ponieważ palcami nie da się go wyciągnąć z gna opakowania, ale ja używam do tego jakiegoś małego aplikatorka. Jest bardzo wydajny. Na usta wystarczy nałożyć go troszeczkę.

Skład:
Ekstrakt z malin, masło shea, olej ze słodkich migdałów, olej rycynowy oraz olej jojoba.

Skład ma naprawdę NIEWIARYGODNY. Same dary natury.

PODSUMUJMY

Cena : 10/10
Wydajność : 9/10
Spełnianie swojego zadania : 7/10
Opakowanie (wygląd) : 10/10
Opakowanie (praktyczność) : 5/10
Skład : 10/10

Średnia : 51/60

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o owym balsamie, czy używaliście go, czy planujecie go kupić i czy mieliście jakieś kosmetyki z tej firmy.

2 komentarze:

  1. Ja miałam kiedyś ten balsamik do ust i jest dokładnie tak jak piszesz. Na delikatne podrażnienia jest ok, ale na pęknięcia nie działa, wszystko się zgadza;) Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś go ? To czemu się nie pochwaliłaś ? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...