piątek, 20 maja 2011

Weekendowe pazurki

Dziś kolejna notka, tym razem z moimi dzisiejszymi pazurkami. Postanowiłam, że weekend chcę przeżyć z pięknymi morsko-niebieskimi pazurkami mieniącymi się na zielono. Oto kilka zdjęć mojego manicuru :

(przepraszam za moje skórki, ale one strasznie mi się przesuszają)




Użyłam do tego manicuru dwóch lakierów :

- essence 52 OUT OF MY MIND
- essence matt to coat

( essence 52 OUT OF MY MIND )

Jest to piękny morski lakier, który pod wpływem zmiany 'położenia' mieni się na zielono.


A pod tym linkiem możecie zobaczyć essence matt top coat : http://swiatkosmetykow-zapominalska5.blogspot.com/2011/05/moja-kolekcja-lakierow-cz2.html

Lakiery z essence są naprawdę CUDOWNE. Można je kupić w drogeriach Natura za ok. 5 zł. Utrzymują się na paznokciach 3-4 dni :) Chcę wspomnieć o tym, że zdjęcie nie oddaje dokładnego koloru lakieru. Jak wpiszecie nazwę lakieru w Google, to na pewno zobaczycie jak dokładnie wygląda lakier.


Napiszcie w komentarzu czy podobają Wam się moje dzisiejsze pazurki i  czy używacie lakierów z essence.

Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Tak- lakiery są na prawdę super, niedrogie i utrzymują się (u mnie) bardzo długo. :) Mam jeszcze 2 z kolekcji love berlin (czy coś w tym stylu) i są równie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję jeszcze na Essence Crack Me ! Lakier pękający, czarny. A jak byłam w Naturze w Warszawie to dowiedziałam się, że ciągle go zamawiają, a jego nawet na magazynie nie ma. Taki jest popularny. A postanowiłam, że dziś zamówię sobie lakier czarny pękający, ale z Barry M. Jak do mnie dojdzie, to na pewno o nim napiszę notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...