piątek, 16 września 2011

Ale ze mnie Zapominalska :P

Witajcie.

Ah, wakacje się skończyły, a w raz z nimi mój wolny czas. Dziś (na szczęście) siedzę w domu :P Jeeee :P
Więc czas na małą notkę. Po konie wakacji zostałam po raz pierwszy oTAGowana, ale oczywiście zapomniałam na TAGa odpowiedzieć :P Korzystając z wolnego, czas na odpowiedź.
Dziękuję za oTAGowanie mnie M

Zasady 
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
3. Powiedz, kto Cię oTAGował. 
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu 


PYTANIA :)

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych ?
Powiem tak :) Uwielbiam kolory na moich powiekach i chętnie ich używam, ale raczej okazyjnie lub do makijaży artystycznych :) A cienie neutralne są idealne na dzień i raczej te wybieram codziennie.

2. Co wolisz bardziej, pomadkę czy błyszczyk  ?
Wolę błyszczyki, ale w neutralnych kolorach.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre ?
Oczywiście, że nie :) Każda firma ma dobra produkty i buble, nawet ta najdroższa. 
Natomiast tanie firmy, czasem wypuszczają takie rzeczy, których każdy może im pozazdrościć.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków ?
Używam i sądzę, że jest wspaniały. Jestem bardzo blada, a róż idealnie podkreśla moje policzki :)

5. Jaki produkt, jeden produkt kosmetyczny, kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę ?
Podkład bądź tusz do rzęs :P

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą ?
Miałam i mam dalej :(

7. Używasz filtrów ?
Sporadycznie.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy ?
Zdecydowanie podkład :)

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz ?
Używam ich bardzo rzadko tylko i wyłącznie po to, by "odświeżyć" twarz :)

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają Ci się najbardziej ?
Nie obserwuję makijaży gwiazd, więc nie wiem, które mi się najbardziej podobają :P

TAGuję tylko jednego bloga, bo więcej osób nie przyszło mi do głowy :)


I to na tyle :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...