niedziela, 4 września 2011

NOTD - OPI Lucerne-tainly Look Marvelous

Witajcie,

przepraszam, że nie pisałam notek na blogu przez jakiś czas, ale byłam zbyt zajęta sprawami organizacyjnymi.
Dziś przygotowałam dla Was krótką notkę z kolejnym manicurem, tym razem z użyciem lakieru OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous z kolekcji SWISS.
Jest to lakier z dwoma wykończeniami - shimmer i metallic. Lakier na paznokciach prezentuje się bardzo elegancko. Utrzymuje się na paznokciach ok. 4 dni.
Zmywa się tragicznie :( Na palcach i skórkach zostają tony połysku (shimmeru), co mnie bardzo denerwuje, lecz można się tego pozbyć.
Na zdjęciu 2 warstwy.

(w słońcu)

(w cieniu)

Polecam Wam szukać lakierów w okazyjnych cenach. Nie watro kupować lakieru OPI w Douglasie za 50 zł. Ja swój kupiłam na Allegro za ok. 20 zł :P

I to na tyle :)
Napiszcie w komentarzu co sądzicie o tym manicurze i lakierach OPI ?


JEŻELI PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA :)

Buziaki :*


8 komentarzy:

  1. mega kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Julia Natalia Hehe... :) To prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek cudowny na wieczór! tak mi sie kojarzy do jakies kreacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Agnieszka Tak, jest idealny na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poczyniłam mały update ;) kolory beauty uk na powiece :P ( to tak odnośnie Twoich obaw dot. pigmentacji):)

    OdpowiedzUsuń
  6. @guinessi Hehe... dziękuję i to na dodatek wykonany palcem :P Teraz powoli się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest nieziemski. Koniecznie muszę zainwestować w taki lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @MeryLu Bardzo, bardzo polecam. Warto !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...