niedziela, 18 września 2011

Mała zabawa :)

Witajcie.

Wczoraj (mimo pięknej pogody) zebrało mi się coś na jesienne święto - Halloween :)
Tak wiem, jest ono dopiero w październiku, ale chciałam poszukać już jakiejś propozycji, co tu można na nie zrobić ze sobą :P
Padło na paznokcia. Efektem sama byłam przerażona :) Użyłam do tego "projektu", oczywiście swoich lakierów, tipsów i trochę innych kosmetyków :) Chyba coś podobnego wykonam na "Straszne Święto".
Zobaczcie efekt mojej, jakże ciężkiej pracy :P

(zdjęcie można powiększyć)
I to na tyle :)


Napiszcie w komentarzu czy macie już jakieś pomysły na Halloween :)

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Odrażające... bleh...

    Czyli idealne na Halloween! :D Genialny pomysł i wykonanie! Do tego jeszcze jakiś scary strój i będzie bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję :)
    Oprócz tego i stroju, jeszcze makijaż :) Obowiązkowo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O fuj, wygląda wstrętnie czyli efekt został osiągnięty, brawo:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. w pierwszej chwili myslałam, że sobie tak naprawdę rozpaćkałaś palca:P efekt jak prawdziwy!
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią, może znajdziesz coś dla siebie?;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. @Natajka Heh... i o taki efekt chodziło :P

    Oczywiście wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  6. łeeee... wygląda strasznie - ale o to pewnie chodziło więc brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Hazel Eyed Taak, o to chodziło, dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Każda opinia się dla mnie liczy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...